Blog

Prawie 100 przykładów wykorzystania systemów predykcyjnych sztucznej inteligencji w zarządzaniu miastem

Systemy przewidywania sztucznej inteligencji będą odgrywać coraz większą rolę w zarządzaniu miastem, wykorzystując dane i zaawansowane algorytmy do tworzenia dokładnych prognoz i optymalizacji różnych aspektów życia w mieście. Oto przegląd kluczowych obszarów, w których systemy predykcyjne AI mogą być zastosowane w zarządzaniu miastem:

Jak wykorzystać sztuczną inteligencję?

Sztuczna inteligencja (AI) to kompleks rozwiązań technologicznych obejmujących infrastrukturę teleinformatyczną, oprogramowanie (w tym wykorzystujące metody uczenia maszynowego), procesy i usługi przetwarzania danych i znajdowania rozwiązań.

Sposób, w jaki działa sztuczna inteligencja,…

Aplikacje mobilne w biznesie

Przyszłość mobilnej kultury korporacyjnej Dwie trzecie dyrektorów generalnych przyznaje, że technologia mobilna już teraz wpływa na sukces biznesowy. Ale jedna trzecia właścicieli małych firm nie inwestuje w tym obszarze, chociaż potwierdzają zwrot. Barierą rozwoju mobilności przedsiębiorstw w przejściu na nowy sposób pracy dla pracowników są koszty inwestycji.

Przegląd głównych trendów na rynku aplikacji mobilnych

Wzrost liczby urządzeń mobilnych i rozpowszechnienie szybkiego Internetu we wszystkich regionach. Według We Are Social i Hootsuite, wzrost liczby użytkowników smartfonów wyniósł w ubiegłym roku 2,4%. Do 2023 r. ponad 70% ludności świata będzie miało połączenie z siecią komórkową. Analitycy Cisco szacują, że za dwa lata niemal tyle samo osób będzie miało dostęp do Internetu - w 2019 r. tylko co druga osoba miała taką możliwość. Szybkość połączeń wzrośnie o około 50%, między innymi dzięki wprowadzeniu technologii 5G. 

Czy Twoja firma potrzebuje aplikacji mobilnej?

Ilość urządzeń mobilnych na całej planecie jest zauważalna gołym okiem. Człowiek korzysta ze smartfona lub tabletu w domu i w pracy, w pociągu i samolocie, a nawet w samochodzie i łazience. Jest to przede wszystkim sprawne, a więc często wygodne. I prędzej czy później każda firma staje przed pytaniem: „Jak aplikacja mobilna może pomóc mojej firmie? Czy warto inwestować w rozwój?

Jeśli…

Jak aplikacja mobilna może pomóc w Twoim biznesie

Szybko zmieniająca się rzeczywistość pokazuje, że aby istnieć i rozwijać się biznesowi nie wystarczy polegać na stronach internetowych i portalach społecznościowych.  Aplikacje mobilne to rozwiązanie, które pomoże Ci zachować odporność i łączność z grupą docelową. Powiemy Ci, jakie zalety mają aplikacje mobilne i jak mogą pomóc Twojej firmie prosperować niezależnie od okoliczności zewnętrznych.

Czy warto posiadać aplikację mobilną

Aplikacje mobilne są uważane za jedno z najpotężniejszych narzędzi docierania do odbiorców docelowych z punktu widzenia biznesu. Niemal każda dorosła osoba na świecie ma smartfon, a rynek ten stale się powiększa. To całkiem przekonujący argument za skupieniem się na technologii mobilnej.

Dlaczego  aplikacja mobilna jest ważna dla sklepu internetowego

Dlaczego aplikacja mobilna jest ważna dla sklepu internetowego

Przyciąganie klientów do sklepu internetowego jest kosztowne, a aplikacja mobilna to świetny sposób na ich zatrzymanie. Dlaczego aplikacje mobilne rozwijają się tak szybko? Aplikacje mobilne na zamówienie w handlu elektronicznym to coś więcej niż trend. Zakupy przez telefon to nowy wzorzec, nawyk, który pozwala oszczędzać pieniądze i czas. Właścicielom aplikacji mobilnych zależy na tym, aby użytkownicy polubili serwis, dlatego przed każdą premierą aplikacja mobilna jest dostosowywana do gustów i zachowania klientów: nawigacja staje się bardziej przejrzysta, katalog bardziej intuicyjny, a proces płatności szybszy. Ludzie nie są przyzwyczajeni do rezygnacji z czegoś, co ułatwia im życie, więc popularność aplikacji mobilnych do robienia zakupów będzie rosła.

W jaki sposób sztuczna inteligencja zwiększa skuteczność marketingu? Przydatne algorytmy

W jaki sposób sztuczna inteligencja zwiększa skuteczność marketingu? Przydatne algorytmy

Wykorzystanie algorytmów sztucznej inteligencji w sprzedaży i marketingu otworzyło wiele możliwości. Sztuczna inteligencja może być wykorzystywana do automatyzacji i rozszerzenia znacznej części procesu sprzedaży, na przykład w celu zwiększenia liczby potencjalnych klientów, zwiększenia liczby zamknięć transakcji oraz analizy danych sprzedażowych. Podobnie, marketingowa sztuczna inteligencja może pomóc w skanowaniu obecności marki w Internecie i identyfikowaniu luk w generowaniu popytu w ramach ogólnej strategii marketingowej, pomagając w ten sposób obniżyć koszty i zwiększyć liczbę konwersji.

Praktyczne porady do budowy systemów AI w przedsiębiorstwach

Praktyczne porady do budowy systemów AI w przedsiębiorstwach

Zainteresowanie sztuczną inteligencją (AI) rośnie w szybkim tempie: coraz więcej firm decyduje się na wdrożenie związanych z nią technologii, które mają zmienić ich działalność na lepsze. Historie sukcesów, które krążą po rynku, podtrzymują podekscytowanie. Jednak niewielu znajduje odwagę, by powiedzieć, że za obrazem magicznej czarnej skrzynki kryje się także wiele problemów. Producenci gotowych rozwiązań sztucznej inteligencji, zainteresowani sprzedażą swoich produktów wolą podkreślać pozytywy, a przemilczać problemy. Brak dogłębnego zrozumienia technologii przez większość firm, które nie przeszły tej drogi, powoduje nadmierne oczekiwania, a rozczarowanie może być kosztowne. Z czasem odsetek takich firm może maleć, a optymizm może zostać zastąpiony ostrożnością; doświadczenie otwiera oczy na ograniczenia sztucznej inteligencji i czynniki, które uniemożliwiają powszechne przyjęcie tej technologii.

Nasza lokalizacja

Agencja Interaktywna  Web Wizard.com
rok założenia 2000


52-220 Wrocław, ul. Gen. Grota-Roweckiego 8/10
NIP:        PL 899-142-54-65
REGON:   932899803

kontakt telefoniczny w godzinach 8.30 - 16.30

tel.    +48 71 346 29 73
tel. kom.  +48 502 387 145

 

Formularz kontaktowy

Od nawiązania kontaktu z Nami, dzieli Cię Tylko jeden krok, który może być początkiem długoletniej współpracy.
Z pewnością szybko ulegnie zapomnieniu treść przesłanej korespondencji, ale nigdy nie zapomnisz tego jak się czułeś podczas współpracy z nami.

Zaczynamy?

 

*

Przeglądaj Dodaj plik

Podanie powyższych danych jest dobrowolne, przy czym podanie adresu e-mail jest niezbędne do uzyskania odpowiedzi. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści jej danych osobowych oraz możliwość ich poprawiania lub usunięcia.

Administratorem danych osobowych jest Agencja Interaktywna Web Wizard.com z siedzibą we Wrocławiu, ul. Gen. Grota-Roweckiego 8/10, 52-220 Wrocław prowadząca działalność gospodarczą na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej nr 1661331 z dnia 13.03.2003, REGON: 932899803, e-mail: biuro@webwizard.com.pl

Dane osobowe zawarte w powyższym formularzu będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce prywatności.