Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych przez sztuczną inteligencję
Rolą sztucznej inteligencji nie powinno być znalezienie dla nas "igły w stogu siana", ale wsparcie nas w procesie czyszczenia stogu z jego komponentów do takiego stopnia, abyśmy sami mogli lepiej dostrzec tę "igłę".
Aplikacja wspierana przez sztuczną inteligencję, która zintegrowana z kontami e-mail, rozpoznaje czy przesłana treść elektronicznej korespondencji jest zgłoszeniem reklamacyjnym, pobiera treść tego zgłoszenia i przekazuje ją automatycznie do systemów ERP w celu dalszego procedowania.
Wykorzystujemy modele zgodnie z najnowszym stanem wiedzy.
Wykorzystana technologia: rekurencyjne sieci neuronowe (LSTM)
Do stworzenia, wytrenowania i zaimplementowania sieci wykorzystano technologie:
Python, Keras, TensorFlow, NLTK, Pandas
Podczas prac nad projektami korzystamy z rozwiązań które pozwalają przetestować najbardziej ryzykowne założenia. Podczas prac wykorzystaliśmy fazę PoC aby upewnić się, że proponowane rozwiązanie będzie spełniać swoje cele. Ten etap prac dostarczył danych, na podstawie których można było przygotować wnioski na temat stanu rozwiązania, na temat skali zamierzonych korzyści, które mogą być dostarczone ludziom i firmie oraz kluczowych wskaźników efektywności.
Może chcesz wykorzystać rozwiązania oparte na algorytmach sztucznej inteligencji, machine learning lub deep learning?
Porozmawiaj z nami o swoim projekcie, a my weźmiemy pod uwagę specyfikę Twojej działalności, przewidziany czas i budżet i wybierzemy najlepszą z dostępnych opcji jego realizacji.