Aplikacje mobilne dla jubilerów i nowe trendy w branży jubilerskiej

Najskuteczniejszym podejściem prowadzenia sprzedaży jest omnichannel, czyli płynna ścieżka klienta pomiędzy różnymi kanałami sprzedaży i komunikacji, dająca klientowi możliwość dokonania zakupu tam, gdzie, kiedy i jak jest to dla niego wygodne.

Dziś, jeśli projektanci rysują biżuterię ręcznie, to tylko po to, by znaleźć inspirację. Tworzenie biżuterii od dawna jest nie tylko sztuką. W dużej mierze są to modele matematyczne i nowoczesne technologie. Wszystkie modele tworzone są od razu w edytorach graficznych oraz w 3D. W niektórych firmach  są tworzone zespoły programistów AI, aby stworzyć specjalną sieć neuronową, która sugeruje szkice w oparciu o opinie klientów i analizy sprzedaży z modeli, które odniosły sukces komercyjny. Artysta może wybrać tylko te najciekawsze. Chociaż sieć neuronowa nie może jeszcze niczego narysować samodzielnie, to znacząco pomaga projektantom w ich pracy.

Testowane są usługi subskrypcji i wypożyczania biżuterii, które są nowością w tej branży. Zainteresowanie tymi projektami jest widoczne głównie wśród młodych odbiorców. Nie chodzi tu o  wynajem w segmencie masowym, ale o w oparciu w abonamenty. To jak usługa strumieniowego przesyłania muzyki: płacisz określoną kwotę i możesz dostać nową biżuterię, powiedzmy, co miesiąc.

Duży biznes detaliczny wymaga dużych ilości danych do analizy. Prowadzi się  badania z wykorzystaniem technologii neuromarketingowych. Klienci przed wejściem do sklepu proszeni są o założenie specjalnych okularów, które obliczają kierunek ich spojrzenia i ruch gałek ocznych. Można więc zebrać dane  na temat stref „gorących” i „zimnych”, i z zrozumieć na co dokładnie zwraca uwagę konsument w sklepie i jak jego uwaga zamienia się w zakupy.

Jakie inne technologie i trendy mogą stać się motorem rozwoju branży jubilerskiej?

Wszystko sprowadza się do tego, że kolejnym etapem innowacji w tej dziedzinie będzie wykorzystanie uczenia maszynowego w projektowaniu biżuterii i robotyzacji produkcji. Na świecie istnieją już całe kolekcje biżuterii, które globalne marki stworzyły z wykorzystaniem uczenia maszynowego. 

Teraz bardzo ważna jest biżuteria, która oprócz funkcji czysto estetycznej pełni również szereg innych: monitoruje stan zdrowia, kontroluje ciśnienie krwi, aktywność fizyczną, sen, przesyła dane do specjalnej aplikacji mobilnej.

 

Opracowujemy optymalne aplikacje mobilne, które pomogą Ci szybko i skutecznie realizować zadania biznesowe.
Udoskonalamy również interfejs, dopracowujemy funkcjonalność do konkretnych celów, dodajemy personalizację.

W efekcie otrzymujemy funkcjonalny, wygodny i skuteczny produkt.

Jednocześnie nie mamy żadnych ograniczeń co do usprawnień, zmian , co pozwala naszym klientom testować różne hipotezy marketingowe i techniczne i wybierać opcje, które najlepiej pasują do ich biznesu.

Nasza lokalizacja

Agencja Interaktywna  Web Wizard.com
rok założenia 2000


52-220 Wrocław, ul. Gen. Grota-Roweckiego 8/10
NIP:        PL 899-142-54-65
REGON:   932899803

kontakt telefoniczny w godzinach 8.30 - 16.30

tel.    +48 71 346 29 73
tel. kom.  +48 502 387 145

 

Formularz kontaktowy

Od nawiązania kontaktu z Nami, dzieli Cię Tylko jeden krok, który może być początkiem długoletniej współpracy.
Z pewnością szybko ulegnie zapomnieniu treść przesłanej korespondencji, ale nigdy nie zapomnisz tego jak się czułeś podczas współpracy z nami.

Zaczynamy?

 

*

Przeglądaj Dodaj plik

Podanie powyższych danych jest dobrowolne, przy czym podanie adresu e-mail jest niezbędne do uzyskania odpowiedzi. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści jej danych osobowych oraz możliwość ich poprawiania lub usunięcia.

Administratorem danych osobowych jest Agencja Interaktywna Web Wizard.com z siedzibą we Wrocławiu, ul. Gen. Grota-Roweckiego 8/10, 52-220 Wrocław prowadząca działalność gospodarczą na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej nr 1661331 z dnia 13.03.2003, REGON: 932899803, e-mail: biuro@webwizard.com.pl

Dane osobowe zawarte w powyższym formularzu będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce prywatności.